Premium Chili

Értesítés Tovább...
Betűméret változtatásAa
  • Az élet sava-borsa
  • A családunk
  • Egészségünk
  • Édes otthonunk
  • Mindennapjaink
  • Ragyogás
  • A világ
Most olvasod: B2B szektorban tevékenykedsz? Ezeket a hirdetési trendeket érdemes ismerned!
Megosztás

Premium Chili

Betűméret változtatásAa
  • Az élet sava-borsa
  • A családunk
  • Egészségünk
  • Édes otthonunk
  • Mindennapjaink
  • Ragyogás
  • A világ
Keresés
  • Az élet sava-borsa
  • A családunk
  • Egészségünk
  • Édes otthonunk
  • Mindennapjaink
  • Ragyogás
  • A világ
Kövess!
  • Advertise
© Premium Chili - Minden jog fenntartva.
Premium Chili > Blog > Mindennapjaink > B2B szektorban tevékenykedsz? Ezeket a hirdetési trendeket érdemes ismerned!
Mindennapjaink

B2B szektorban tevékenykedsz? Ezeket a hirdetési trendeket érdemes ismerned!

Tamás
Tamás
Megosztás
3 perc olvasási idő
Megosztás

Teljesen más módszer és logika alapján kell hirdetünk B2B-ben, mint B2C esetén. Nem beszélve arról, hogy folyton változnak a trendek, idővel újabb és újabb taktikák látnak napvilágot. Éppen ezért ebben az írásunkban hozunk néhány hasznos tippet, amelyek a segítségedre lehetnek.

Tartalomjegyzék
Ismerj meg néhány idei hirdetési trendet!Az elköteleződés kiépítése hosszabb folyamatHogyan növelhető a konverziós arány?Utolsó tippünk

Ismerj meg néhány idei hirdetési trendet!

A B2B marketing során a PPC szakértők jelentős hányada a konverzióra helyezi a hangsúlyt. Ennek hátterében általában az áll, hogy gyakran hajlamosak úgy vélekedni, hogy ebben a szektorban “droidokat” igyekszünk bevonzani, holott ők is hús-vér személyek, s ahogyan telik az idő egyre több olyan is akad közöttük, akik vizuális tartalmakon cseperedtek. 

Érdemes az eszünkbe vésni, hogy a B2B vásárlók is emberek. Ebből máris következik, hogy nyugodtan használhatunk videókat márkaépítés céljából. Azaz a PPC keret egy bizonyos százalékát elkülöníthetjük erre.

A következő tippünk, hogy a Performance Max kampányok B2B-ben ugyanúgy megállják a helyüket, hiába állítják sokan az ellenkezőjét. Persze ehhez olyan szövegek, képek és videók szükségesek, de ha sikerül a megfelelő beállításokat elvégezni, komoly eredményekre számíthatunk.

Az elköteleződés kiépítése hosszabb folyamat

Gyakori hiba leginkább a kisebb B2B cégeknél, hogy landing page-ekre tervezik a hirdetéseket, holott az elköteleződés nem egylépcsős, mint például B2C esetében (igazság szerint már itt sem). Amennyiben tehát nem érkeznek a leadek az ütős landing oldal ellenére sem, célszerű szétosztani a keretet és top-funnel, valamint mid-funnel tartalmakra hirdetni a landing page-ek helyett. 

Fontos megértenünk, hogy a piaci szereplők eltérő elköteleződési fázisban vannak, ebből kifolyólag különböző tartalmakra harapnak rá. Akadhat közülük olyan, aki csak informálódna, de megjegyzi a céget egy érdekes bejegyzés vagy hasznos e-book miatt, majd később lead válik belőle.

Hogyan növelhető a konverziós arány?

Nem újdonság B2B-ben, hogy minél több landing oldalt tervezünk, annál több leadre számíthatunk, hiszen így perszonalizálható a kommunikáció, ez pedig növeli a konverziós arányt. 

Természetesen minden vállalkozásnál nem oldható meg, hogy akár 40 landing oldalt hozzunk létre, de már az is sokat segíthet, ha egy termék vagy szolgáltatás esetében 3-4 változatot kipróbálunk. 

Utolsó tippünk

Érdemes az e-mail listánkat kihasználni a PPC célzáshoz, ez nem olyan bonyolult, mint elsőre hisszük, ugyanis sok AI-alapú hirdetési formátum esetében megoldható, hogy feltöltsük a meglévő listánkat. 

A jó hír, hogy az AI betanítható, azaz ha valaki feliratkozik máris hozzáadódik a listához, ami még pontosabb célzást eredményez, de persze leiratkozáskor automatikusan kikerül ebből, ily módon automatizálható.

Mivel egyre nehezebb a leadek gyűjtése, kétségtelen, hogy fontos megismerni az aktuális hirdetési trendeket, azonban létezik még egy okos megoldást, ha megbízunk egy profi online marketing ügynökséget, például a 7Blogot.

Ez is érdekelni fog

Barangolás az amigurumi fonalak világában

Mit mutat az idei történelem érettségi?

A mesterséges intelligencia itt van velünk: mit kell tudni róla?

A digitális életmód őrei – az információbiztonsági felelős

Kifogástalan megjelenés útközben: a modern autóvédelem megoldásai

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Ne maradj le egyetlen újdonságról sem!
Tamás 2024.06.11. 2024.06.11.
Oszd meg a cikket!
Facebook Twitter Link másolása Nyomtatás
Előző cikk Íme mindaz, amiről tudni érdemes, mielőtt belefognánk a pergolánk kivitelezésébe!
Következő cikk Miért ne lehetne eltérni a hagyományostól?!

Maradj velünk!

98.2k Like
12.3k Követem
1.9k Pin
9.5k Követem

Ez is érdekelni fog

Milyen előnyökkel járhat ingatlankezelő cégre bízni kiadó lakásunkat?
Édes otthonunk 2025.08.25.
Mit jelent a kísérőhatás a CBD olaj esetén?
Egészségünk 2025.08.12.
Könnyen és zökkenőmentesen: tippek kis költöztetéshez
Édes otthonunk 2025.08.12.
Barangolás az amigurumi fonalak világában
Mindennapjaink 2025.08.12.
Az emésztőrendszer egészsége
Egészségünk 2025.08.12.
Hogyan segíti a toktoldó az új ablakok és ajtók tökéletes beépítését?
Édes otthonunk 2025.08.11.

Ez is érdekelni fog

Mindennapjaink

Barangolás az amigurumi fonalak világában

2025.08.12.
Mindennapjaink

Mit mutat az idei történelem érettségi?

2025.08.11.
Mindennapjaink

A mesterséges intelligencia itt van velünk: mit kell tudni róla?

2025.07.11.
Mindennapjaink

A digitális életmód őrei – az információbiztonsági felelős

2025.07.09.

Keresés

//

Minden munka: amit meg kell tenni, és minden szórakozás: amit önként vállal az ember. / Mark Twain

Egészségünk

Mit jelent a kísérőhatás a CBD olaj esetén?
Egészségünk
Az emésztőrendszer egészsége
Egészségünk
A nulladik lépés a plazmaadás előtt: az alkalmasítás
Egészségünk

Kategóriák

  • AZ ÉLET SAVA-BORSA
  • A CSALÁDUNK
  • EGÉSZSÉGÜNK
  • ÉDES OTTHONUNK
  • MINDENNAPJAINK
  • RAGYOGÁS
  • A VILÁG
  • IMPRESSZUM
  • ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Kövess!
© 2022 Premium Chili - Minden jog fenntartva
Welcome Back!

Sign in to your account

Elfelejtetted a jelszavad?