Premium Chili

Értesítés Tovább...
Betűméret változtatásAa
  • Az élet sava-borsa
  • A családunk
  • Egészségünk
  • Édes otthonunk
  • Mindennapjaink
  • Ragyogás
  • A világ
Most olvasod: Mely egészségügyi marketingstratégiától érdemes búcsút venni?
Megosztás

Premium Chili

Betűméret változtatásAa
  • Az élet sava-borsa
  • A családunk
  • Egészségünk
  • Édes otthonunk
  • Mindennapjaink
  • Ragyogás
  • A világ
Keresés
  • Az élet sava-borsa
  • A családunk
  • Egészségünk
  • Édes otthonunk
  • Mindennapjaink
  • Ragyogás
  • A világ
Kövess!
  • Advertise
© Premium Chili - Minden jog fenntartva.
Premium Chili > Blog > Mindennapjaink > Mely egészségügyi marketingstratégiától érdemes búcsút venni?
Mindennapjaink

Mely egészségügyi marketingstratégiától érdemes búcsút venni?

Judit
Judit
Megosztás
3 perc olvasási idő
Megosztás

Az egészségügyi marketing gyorsabban fejlődik, mint valaha. Azok a módszerek, amik pár éve még működőképesek voltak, manapság már idejétmúlttá váltak. A digitális megoldások, a technológiai fejlődés, az emberek változó elvárásai, valamint az egyre szigorúbb szabályozások miatt a marketingeseknek muszáj lépést tartaniuk a korral. A régi beidegződésekhez való ragaszkodás azonban sokaknak megnehezíti a fejlődést.

Tartalomjegyzék
Nem szabad kizárólag a hagyományos reklámozásra támaszkodni!A tartalomgyártást csak okosan érdemes csinálni!Mindennek az alapja a bizalom

Nem szabad kizárólag a hagyományos reklámozásra támaszkodni!

A FutureManagement egészségügyi marketingje sem csak a rég megszokott reklámozási megoldásokat alkalmazza, hiszen azok már nem biztos, hogy előre tudnak vinni. Sokáig a nyomtatott hirdetések, a rádióreklámok, valamint az óriásplakátok voltak a legfőbb csatornák, azonban ezek hatékonysága mára jelentősen lecsökkent. A versenyben maradáshoz manapság már elengedhetetlen, hogy valaki a digitális marketingbe is befektessen. A célzott hirdetések, mint a Google Ads vagy a Facebook Ads platformokon nemcsak személyre szabott elérést biztosítanak, de pontosan mérhetőek is az adatok, ami jobb optimalizáláshoz vezethet.

A közösségi média szerepe pedig megkerülhetetlen. Az utóbbi években már közel 5 milliárd felhasználót tudhatnak magukénak. Kínában egymilliárd feletti létszámmal, Indiában is közel egymilliárdan tartoznak valamilyen közösségi oldalhoz, míg az Egyesült Államok 308 milliós felhasználói bázissal bír. Európában ez a szám megközelíti a 680 milliót, de folyamatosan növekszik az aktivitás Afrikában és Közép-Amerikában is.

A tartalomgyártást csak okosan érdemes csinálni!

A digitális reklám mellett ott van a tartalommarketing, amely az egyik legerősebb bizalomépítő eszköz. Azonban ma már nem működik jól a tartalom a tartalom kedvéért dolog, a kulcs sokkal inkább a célcsoport mély ismerete, a személyre szabott szövegek létrehozása. Egyes szakértők szerint minden anyagnak két kérdésre kell választ adnia: “Miért írom ezt?” és “Miért érdekelné a célközönségemet?” Aki ezekre nem tudja a választ, annak érdemes lehet újragondolnia a témát.

A felhasználók figyelme azonban korlátozott, hiszen a digitális tér egyre zsúfoltabb. Csakis az az anyag képes kiemelkedni a tömegből, amely valódi értéket ad, esetleg érzelmileg kapcsolódik a célközönséghez.

Mindennek az alapja a bizalom

Egészségügyi marketing nem létezik bizalom nélkül. Mégis, néhány szolgáltató továbbra is használ olyan megtévesztő technikákat, mint a túlzó állítások, az elhallgatott kockázatok, valamint az irreális ígéretek.

Ezek a módszerek maximum rövid távon keltenek figyelmet, hosszabb távon azonban jogi következményekkel, hírnévkárosodással, valamint a páciensek elpártolásával járhatnk. Nagyon fontos tehát az átláthatóság, a pácienseknek nemcsak a kezelés előnyeiről, hanem a kockázatokról is teljes képet kell kapni. Fontos azonban, hogy ez az év az újragondolásé lehet az egészségügyi marketingben. Azok lesznek sikeresek, akik képesek elengedni az elavult módszereket.

Ez is érdekelni fog

Átalakuló nyelvtanulás – valóban lecserélhetjük a nyelvtanárt mesterséges intelligenciára?

A férfiak megértése a társkeresés során

Tüllös dekorációk minden alkalomra

Praktikus és sokoldalú roll-on üvegcsék

A bérbeadás nem csak nyereséget termel!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Ne maradj le egyetlen újdonságról sem!
Judit 2025.04.24. 2025.04.24.
Oszd meg a cikket!
Facebook Twitter Link másolása Nyomtatás
Írta: Judit
Ha jól szórakozom, azt szeretem. Azt nem szeretem, ha ki van adva, hogy itt az ideje a szórakozásnak. (Alex Honnold)
Előző cikk Az ideális feeder botok nyomában
Következő cikk Praktikus és sokoldalú roll-on üvegcsék

Maradj velünk!

98.2k Like
12.3k Követem
1.9k Pin
9.5k Követem

Ez is érdekelni fog

A fekete gyémántok rejtett vonzereje
Ragyogás 2025.05.28.
Átalakuló nyelvtanulás – valóban lecserélhetjük a nyelvtanárt mesterséges intelligenciára?
Mindennapjaink 2025.05.13.
A 3 személyes kanapé
Édes otthonunk 2025.05.11.
A férfiak megértése a társkeresés során
Mindennapjaink 2025.05.11.
Tüllös dekorációk minden alkalomra
Mindennapjaink 2025.05.11.
A gyönyörű haj titkai
Ragyogás 2025.05.11.

Ez is érdekelni fog

Mindennapjaink

Átalakuló nyelvtanulás – valóban lecserélhetjük a nyelvtanárt mesterséges intelligenciára?

2025.05.13.
Mindennapjaink

A férfiak megértése a társkeresés során

2025.05.11.
Mindennapjaink

Tüllös dekorációk minden alkalomra

2025.05.11.
Mindennapjaink

Praktikus és sokoldalú roll-on üvegcsék

2025.05.09.

Keresés

//

Minden munka: amit meg kell tenni, és minden szórakozás: amit önként vállal az ember. / Mark Twain

Egészségünk

Az igazság a paleolit étrendről: tények és tévhitek
Egészségünk
A fehérje szerepe az egészséges életmódban
Egészségünk
A téli immunerősítés alapjai
Egészségünk

Kategóriák

  • AZ ÉLET SAVA-BORSA
  • A CSALÁDUNK
  • EGÉSZSÉGÜNK
  • ÉDES OTTHONUNK
  • MINDENNAPJAINK
  • RAGYOGÁS
  • A VILÁG
  • IMPRESSZUM
  • ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Kövess!
© 2022 Premium Chili - Minden jog fenntartva
Welcome Back!

Sign in to your account

Elfelejtetted a jelszavad?